Parduotuvės taisyklės

Šios taisyklės apibrėžia bendrąsias pardavimo sąlygas mūsų internetinėje parduotuvėje, kurią rasite adresu  https://www.enzoli.lt/  . verslas įregistruotas Centriniame ekonominės veiklos registre ir informacijoje (CEIDG), kurį tvarko už ūkį atsakingas ministras.

 

Nuostatų taikymo sritis

Taisyklės taikomos užsakymams, kuriuos Vartotojai ir Verslininkai pateikia per mūsų internetinę parduotuvę.

Pagal Civilinio kodekso 22 straipsnį vartotojas yra fizinis asmuo, kuris su verslininku atlieka teisinį sandorį, tiesiogiai nesusijusį su jo verslu ar profesine veikla.

Pagal Civilinio kodekso 43 straipsnį verslininku gali būti fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kurio nuostatos suteikia veiksnumą ir kuris savo vardu vykdo ūkinę ar profesinę veiklą.

Kitų Verslininkų Taisyklės ir Bendrosios sąlygos netaikomos, nebent mes su tuo aiškiai sutinkame raštu, tada jos taps sutarties dalimi.

 

Sutarties sudarymas

Užsakymo suvestinės puslapyje paspaudę patvirtinimo ir užbaigimo mygtuką, jūs pateikiate privalomą prekių užsakymą pirkinių krepšelyje. Pardavimo sutartis sudaroma, kai Jūsų užsakymas užregistruojamas mūsų internetinės parduotuvės IT sistemoje. Pateikę užsakymą, gausite iš mūsų el. laišką, patvirtinantį užsakymą ir sutarties sudarymą.

 

Pardavimo sutartis gali būti sudaryta Jus dominančia kalba.

Sutarties turinį išsaugome ir užsakymo duomenis bei savo Nuostatus siunčiame elektroniniu būdu Jūsų nurodytu el. pašto adresu. Be to, informaciją apie jūsų užsakymus galite gauti per jūsų kliento paskyrą. Taisyklės taip pat pateikiamos mūsų svetainėje taip, kad galėtumėte gauti, atkurti ir įrašyti turinį.

 

Produkto pristatymas

Kai kuriais atvejais prie nurodytų prekių kainų gali būti pridedamos siuntimo išlaidos. Užsakytos prekės pristatomos per su mumis bendradarbiaujančias kurjerių įmones. Išsami informacija apie galimus būdus, pristatymo datas ir pristatymo išlaidas pateikiama užsakymo metu bei specialiame informacijos skirtuke mūsų parduotuvės svetainėje.

Taip pat siūlome galimybę asmeniškai atsiimti rajono gaminius. 100 zlotų. (tik užsakymai pateikti ir apmokėti iš anksto – iš anksto susitarus su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi konkrečiai dienai ir laikui)

adresu: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice, šiomis valandomis:

  • Pirmadienis–ketvirtadienis: 7:00–15:00

  • Penktadienis: 7:00 - 14:00

 

Mokėjimai

Mūsų internetinėje parduotuvėje siūlome įvairius mokėjimo būdus, įskaitant:

  1. Elektroniniai mokėjimai (el. mokėjimai) – įgaliname mokėjimus internetu naudodamiesi internetinių mokėjimų paslaugomis. Mes priimame įvairius mokėjimo būdus, tokius kaip kredito kortelės, debeto kortelės ir elektroninės mokėjimo sistemos.

  2. Apmokėjimas tradiciniu banko pavedimu į mūsų parduotuvės banko sąskaitą – pasirinkus šią apmokėjimo formą, atlikus užsakymą atsiųsime Jums duomenis pavedimui atlikti el.

  3. Be to, su tarpininkų pagalba galite pasinaudoti mokėjimų atidėtomis arba dalimis.

Užsakymo vykdymo procesas prasidės po to, kai visa mokėjimo suma bus įskaityta į mūsų sąskaitą. Užsakytos prekės lieka parduotuvės nuosavybe iki visiško pardavimo kainos sumokėjimo.

Išsami informacija apie galimus atsiskaitymo būdus, įskaitant integruotas mokėjimo internetu paslaugas, elektroninių mokėjimų tipus ir galimas papildomas išlaidas, pateikiama užsakymo metu ir mūsų parduotuvės svetainėje specialiame informacijos apie mokėjimus skirtuke.

 

Teisė atsisakyti sutarties

Pagal įstatymą vartotojai ir verslininkai, perkantys, nesusiję su jų ūkine veikla, turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti sutarties.

 

Grąžinimo procedūra 

Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui visus gautus mokėjimus nedelsiant ir  bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas buvo informuotas apie sprendimą pasinaudoti atsisakymo teise.

Grąžinus dalį užsakymo, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Grąžinant gautą naudą užsakytų prekių pavidalu, Kliento prašoma grąžinti arba perduoti prekę kartu su pirkimo įrodymu , pvz., sąskaitos, į kurią bus grąžintos lėšos, numeris.  

Klientas padengia tiesiogines prekės grąžinimo (grąžinimo/perdavimo/pakavimo) išlaidas (2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo 34 str. 1 d.)

Grąžinamos tik nenaudotos prekės, neturinčios naudojimo žymių.

Klientas atsako pardavėjui už daikto vertės sumažėjimą dėl jo netinkamo naudojimo. Jis turi teisę ištirti prekių pobūdį, savybes ir veikimą taip, kaip tai galėtų padaryti stacionarioje parduotuvėje. Tačiau jis negali naudotis daiktais neribotai. Jei jis tai padarys, Pardavėjas turi teisę reikalauti iš jo papildomų išlaidų, susijusių su prekės vertės sumažėjimu (2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo 34 str. 4 d.)

Prekių grąžinimas, siunčiamas Pardavėjo sąskaita arba COD, nepriimamas.

Šių taisyklių nuostatos netaikomos Pirkėjams, kurie nėra vartotojai 2 str. 221 Civilinio kodekso (Teisės žurnalo Nr. 16, 93 punktas, su pakeitimais), t. Verslininko įsigytos prekės negrąžinamos.
Įmonė nepriima siuntinių su grąžinimu COD.

 

Esame tik internetinė parduotuvė. Visas grąžinimas turi būti siunčiamas adresu:

Enzo Polska Grzegorz Glogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

arba į vieną iš mūsų taškų  jūsų šalyje.
 

Transportavimo metu padaryta žala

Vartotojams:

Perkant nuotoliniu būdu, mūsų parduotuvė visada prisiima gaminio sugadinimo ar praradimo riziką transportavimo metu. Jei užsakytos prekės yra pažeistos išorinėje pakuotėje ar viduje esančioje prekėje – nedelsdami (gavę siuntą arba iki 7 dienų nuo gavimo datos) turėtumėte pranešti apie savo rezervacijas vežėjui ir surašyti žalos aktą, kuris yra pagrindas pareikšti pretenzijas vežėjui ir susisiekti su mumis.

 

Verslininkams (išskyrus fizinius asmenis, kurie sudaro sutartį, tiesiogiai susijusią su jų ūkine veikla, jei ši sutartis nėra profesinio pobūdžio, t. y. jie yra vadinamieji „kvazivartotojai“, taip pat individualius prekybininkus, kurie vykdo tam tikrus vartotojų interesus). teisės):

Atsakomybės už prekių pristatymą klausimas atrodo kitaip nei vartotojų atveju. Gaminio praradimo ar sugadinimo rizika transportavimo metu pereina jums, kai mes ją perduodame ekspeditoriui, vežėjui ar kitam už siuntimą atsakingam subjektui. Mes neatsakome už prekės praradimą, sugadinimą ar sugadinimą, atsiradusį po to, kai ji buvo perduota vežti ir iki jos pristatymo, arba už vežėjo sukeltą pristatymo vėlavimą.

 

Atkreipiame dėmesį, kad atsakomybė už transportavimo metu padarytą žalą Vartotojams ir Verslininkams skiriasi, todėl svarbu perskaityti atitinkamas sąlygas mūsų sąlygose.

 

Garantiniai reikalavimai

Garantija apima visus defektus, kurie buvo atskleisti per 2 skirsnyje nurodytą laikotarpį 1 d., atsiradusius dėl Prekei būdingų priežasčių.

Apie Prekės defektus ar pažeidimus, paaiškėjusius garantiniu laikotarpiu, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 7 dienas nuo jų aptikimo dienos, pranešti Garantui.

Nustatyta, kad gaminys turi defektų, turėtų būti nedelsiant pašalintas iš naudojimo, nes bus prarasta garantija.

Garantinė procedūra taikoma tik sukomplektuotiems gaminiams, tinkamiems serviso patikrinimui, be defektų ir mechaninių pažeidimų, atsiradusių dėl išorinių veiksnių.

Pirkėjas įsipareigoja pristatyti prekę pakuotėje, kuri apsaugotų nuo prekės sugadinimo transportavimo metu. Atsakomybė už žalą, atsiradusią dėl netinkamos prekių apsaugos siuntimo metu, tenka pirkėjui. 

Esant nepagrįstam skundui (skundas dėl funkcionalaus įrenginio arba kai žalą padarė klientas), skundo pateikėjui bus apmokėtos ekspertizės išlaidos ir jis bus įpareigotas atsiimti siuntą savo lėšomis.

Per 1 mėnesį nuo išvados išdavimo ir kliento informavimo apie būtinybę atsiimti prekes iš sandėlio nepaimta įranga yra utilizuojama.

 

Garantija netaikoma gaminio defektams, atsiradusiems dėl:

a) mechaniniai pažeidimai,

b) naudoti nesilaikant gaminio naudojimo instrukcijų ar numatyto naudojimo,

c) atsitiktiniai įvykiai, įskaitant žaibą, gaisrą, potvynį, aukštą temperatūrą ir cheminius veiksnius,

d) netinkamas montavimas (surinkimas) ir konfigūracija (neatitinka vadove pateiktų taisyklių),

e) kitų įrenginių (pvz., elektros, šildymo ir kt.) ir (arba) įrenginių, turinčių įtakos gaminio veikimui, gedimas,

f) Gaminio naudojimas ne pagal paskirtį,

g) netinkamas gaminio surinkimas, priežiūra, sandėliavimas ir transportavimas.

 

Garantija netaikoma eksploatacinėms medžiagoms, ne tiesiogiai gamintojo pagamintiems elementams, taip pat elementams, kuriems taikoma trečiųjų šalių garantija.

Klientui pažeidžiant Prekės saugumą (plombos, garantiniai lipdukai, lipdukai su serijos numeriu), taip pat Kliento atliekami bet kokie įrenginio pakeitimai ar įrenginio remontas – baigiasi šios garantijos galiojimas.

Garantija neatsako už žalą ir nuostolius, atsiradusius dėl negalėjimo naudoti remontuojamo įrenginio.

Teisinius santykius tarp įrenginio pirkėjo ir garanto reglamentuoja tik šios garantijos nuostatos. Tolimesni reikalavimai atlyginti žalą neįtraukiami, nebent jie kyla iš imperatyvių įstatymų nuostatų.


 


 

Garantinis reikalavimas ir procedūra

paštu šiuo adresu: reklamacje@enzopolska.pl

raštu šiuo adresu: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

galima susisiekti telefonu: +48 32 555 04 75

Prekės, dėl kurių skundžiamasi, turi būti siunčiamos atgal pardavėjo adresu Enzo Polska ul. Anny Jagiellonki 24a 44-109 Gliwice, kartu su sandorio įrodymu ir skundo forma, kurioje yra Pirkėjo duomenys ir nurodyto defekto aprašymas. Įmonė nepriima siuntinių su grąžinimu COD.

    Siekdami paspartinti pranešimo pateikimą, prašome pateikti išsamią informaciją apie skundą, o siunčiant el. paštu ar raštu prisegti nuotrauką ar vaizdo įrašą, kuriame matomas prekės trūkumas. Jeigu gautame užsakyme prekių nėra, prašome atsiųsti visų iki šiol gautų prekių nuotraukas – kad būtų galima identifikuoti trūkstamas dalis.

    Reklamuojamos prekės siuntimo išlaidas apmoka klientas. Jei skundas bus priimtas, turite teisę į patirtų išlaidų atlyginimą. Jeigu Pirkėjo pasirinktas Prekės pristatymo būdas skiriasi nuo Pardavėjo pasiūlyto pigiausio pristatymo būdo, Pardavėjas neprivalo atlyginti Pirkėjui išlaidų, viršijančių pigiausios siuntos kainą (CPK 33 str. 2014 m. gegužės 30 d. dėl vartotojų teisių)

     

    Garantiniai skundai

    Pardavėjas atsako Vartotojui, jeigu parduota prekė turi fizinį ar teisinį trūkumą (Garantija), vadovaudamasis 1964-04-23 Civiliniame kodekse (Teisės žurnalas 1964, Nr. 16, 93 punktas) nustatyta tvarka. su pakeitimais), todėl skundas dėl prekės gali būti pateiktas dėl fizinio trūkumo, kurį sudaro parduotos prekės neatitikimas sutarčiai, arba dėl teisinio trūkumo, ypač jei parduota prekė priklauso trečiajam asmeniui.

    Nustačius fizinį defektą per dvejus metus nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos, Pirkėjas gali pateikti pretenziją pagal garantiją.

    Pagal DK 559 str., pardavėjas atsako už trūkumus, kurie egzistavo pavojaus pirkėjui perėjimo metu arba atsirado dėl kartu parduotai prekei būdingos priežasties. Taigi pardavėjas neatsako už prekės trūkumus, atsiradusius dėl pirkėjo veiksmų.

    Pardavėjo atsakomybė pagal garantiją taikoma tik Pirkėjams, kurie yra Vartotojai. Vartotojas yra fizinis asmuo, kuris su verslininku atlieka teisinį sandorį, kuris nėra tiesiogiai susijęs su jo verslu ar profesine veikla (1964 m. balandžio 23 d. įstatymo 22 straipsnis, Civilinis kodeksas).

    Visi Verslininkų siunčiami skundai bus nagrinėjami pagal Enzo Polska internetinės parduotuvės Bendrąsias garantijos taisykles.

     

    Terminai

    Visos garantijos pretenzijos bus nagrinėjamos kuo greičiau, ne ilgiau kaip 14 darbo dienų nuo įrenginio fizinio priėmimo aptarnauti dienos.

    Priimtų paraiškų atveju defektai bus pašalinti kuo greičiau. Esant būtinybei įsivežti atsargines dalis iš užsienio, Garantijos davėjas pasilieka teisę pratęsti garantinio aptarnavimo terminą tiek, kiek reikia aukščiau paminėtoms dalims importuoti ir/ar pagaminti. dalių, bet ne ilgiau kaip 90 dienų.
     

    Kitos sąlygos

    Garantas suteikia galimybę atlikti mokamą paslaugų remontą, įskaitant ir pogarantinį remontą, dėl kurio sąlygų Pirkėjas ir Garantas susitars kiekvieną kartą.

    Jei pirkimas buvo atliktas sąskaita-faktu (FV) ir produktas yra pažeistas, pasiliekame teisę atsisakyti grąžinimo. Tokiu atveju prašome nedelsiant susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, kad aptartume tolimesnius veiksmus.

     

    Paslaugos teikiamos elektroniniu būdu

    Norint naudotis mūsų internetine parduotuve, įskaitant asortimento peržiūrą ir užsakymų pateikimą, būtina turėti multimedijos įrenginį su įdiegta interneto naršykle ir prieigą prie interneto bei el. Naršyklės nustatymuose rekomenduojama įjungti JavaScript ir slapukų išsaugojimą. Vartotojai privalo naudotis internetine parduotuve laikantis įstatymų ir padoriai, draudžiama teikti neteisėtą turinį.

    Mes imamės visų būtinų veiksmų, kad užtikrintume visiškai teisingą svetainės ir mūsų internetinės parduotuvės sąsajos veikimą tiek, kiek tai priklauso nuo dabartinių techninių žinių, ir įsipareigojame per protingą laiką pašalinti visus naudotojų praneštus pažeidimus ir technines problemas.

    Tai, kas išdėstyta aukščiau, taip pat taikoma galimybei užsiprenumeruoti naujienlaiškį arba pasirenkamai galimybei susikurti kliento paskyrą – jei šios paslaugos teikiamos kaip mūsų parduotuvės dalis. Apie bet kokius pastebėtus svetainės ir mūsų internetinės parduotuvės paslaugų veikimo sutrikimus ar trikdžius galite pranešti aukščiau esančiame punkte nurodytais kontaktiniais duomenimis. Skunde dėl pažeidimų, susijusių su techniniu internetinės parduotuvės svetainės veikimu, prašome nurodyti pažeidimo tipą ir datą.

     

    Baigiamosios nuostatos

    Nė viena šių Taisyklių nuostata nėra skirta pažeisti įstatyme numatytas Vartotojo teises. Esant bet kokiems neatitikimams tarp šių Taisyklių nuostatų ir Vartotojų teisių, kylančių iš visuotinai taikomų reglamentų – vietoje ginčijamų Taisyklių nuostatų visada bus taikomos įstatyminės nuostatos.

    Verslininkų atveju visoms su mumis sudarytoms sutartims taikoma Lenkijos teisė, išskyrus Jungtinių Tautų konvenciją dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių.

    Verslininkų, viešosios teisės juridinių asmenų ar atskirų viešosios teisės subjektų atveju visus ginčus, kylančius iš mūsų ir jūsų sutartinių santykių, bus kompetentingas pagal mūsų buveinę. Ankstesnis sakinys netaikomas fiziniams asmenims, sudarontiems sutartį, tiesiogiai susijusią su jų ūkine veikla, kai iš šios sutarties turinio matyti, kad ši sutartis nėra šiems asmenims profesinio pobūdžio, visų pirma dėl jų verslo veiklos dalyko. galima remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatomis.